21 May 2009

Et tilbageblik..

Jeg har nu været medlem af Markusminde Golf Klub i et år og 3 uger. Det hele startede med en familie (fætrene) tur på Djurs Golf Pay & Play, som jeg stadig ofte besøger med samme selskab!

Jeg ville bare lige kort gøre op for hvad der er sket det sidste års tid i mit golf liv og så poste lidt oftere og mere detaljeret fremover.

[cut]
Jeg valgte at fjerne tabellen igen, fordi blogger er noget bras og den sætter ca. 5000 tomme br tags ind foran en tabel, så det ligner lort. Jeg sætter nok noget ordentligt op engang. Jeg ville gerne linke til det, men det er tilsyneladende top hemmelige informationer. Golfbox er også noget bras. Og få mig ikke startet på deres 'integration' med deres søster site golferportal. føj!
[/cut]

En del af tallene er selvfølgelig unøjagtige pga. den menneskelige faktor, fx. blev jeg reguleret -15,0 ned i hcp for at lave 33 point.

Nåja, og så var der jo lige den lille detalje omkring de forkerte resultater der var kommet online i forbindelse med Klubmesterskabet, der gjorde at jeg ikke dukkede op til finalen.

Blev jeg registreret som en DNS eller DNF? Nej, jeg blev da slettet helt, så man ikke kan se jeg nogensinde har deltaget!

No comments:

Post a Comment