06 September 2009

Klubmesterskab

En lidt forsinket blog omkring hvad der skete til Klubmesterskabet. Jeg spiller en solid runde golf lørdag under rimeligt grimme forhold, det blæser meget og regner en del ind imellem. Men jeg holder udstyret tørt og varmt og formår at holde sammen på skidtet! Det giver mig en 78'er og en 2. plads 1 slag bag føreren. Men på finaledagen, formår han at spille til sit hcp hvilket er betydeligt lavere end mit og jeg er 3 slag efter da vi starter bag-ni. Det er alt eller intet, så med et godt lie i 3. slaget, satser jeg og prøver at sende den på green 165m ude fra med min hybrid, på banens smalle hul 10. Det går dog semi galt og jeg ender med en snemand. Jeg kasserer en dobbelt bogey et par huller senere og er for langt bagud til at hente førerne (som nu er flertal). Jeg synes stadig det var det rigtige tidspunkt at satse på og fortryder intet.

No comments:

Post a Comment