08 June 2009

Retur kamp mod Tange Sø

Nå, endnu et nederlag. Jeg synes ellers ét nederlag var rigeligt. Dog kun med 1 point denne gang. Og på en udebane jeg aldrig har prøvet før. Holdene bliver udtaget dagen før via sms, så man når ikke at benytte sig af den gratis prøve runde! Men jeg spillede igen mod Anders Lassen og det var en god dyst. Jeg var 3 oppe på 13. men så satte han et angreb ind jeg ikke kunne gøre noget ved. Der blev drivet 260 meter genvej henover træer og lagt ind til 1 meter fra pinden på et 160m par3 hul. Så han var 1 oppe efter 17. og så delte vi 18. Ellers en god bane, lidt tørre fairways, men dejlige greens. Har fået ondt i skulderen af at spille for meget, så nu holder jeg en lille pause. Satser på at springe over kampen mod Himmelbjerget i den kommende weekend.

No comments:

Post a Comment