03 June 2009

Tirsdags Golf d. 2/6-09

Ok, det gik knap så godt i går. Kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst lavede 25 point. Nåeh jo, i lørdags, i 3. runde af Marathon Golf, efter 3½ timers søvn og Tee-Off kl 4:45 om morgenen. Jeg tror irritationen og frustrationen over vind på 50km/t gør at jeg bare prøver at slå den hårdere, hvilket også går galt i vindstille vejr pga. skulder drejningen sker for tidligt som ved et normalt forceret slag. Og så slicer jeg den ud i den snart hoftehøje rough, hvilket koster mig alt for mange slag på en runde. Man står også ofte i læ af vinden fordi hele banen er omgrænset af træer, men så snart den kommer op i luften, tager den ved og det er frustrerende at se en solid boldflugt mod flaget blive revet 10-15 meter i højre og 20 meter kort af kraftig storm i trækronerne. Det er Amen's Corner x5. Men en nydelig birdie på par5 hul 16, med et lækkert 5 meter putt, står stærkest i min hukommelse. Der er stadig god retning og længde på de lange jern med det nye sving, men jeg døjer både med retning og længde(!!) på de korte.

No comments:

Post a Comment